CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20. august 2011


Eile käisin peedul ja elvas. Päeval sain kõne ,et tsau tule pärnu jms, oleks ma kasvõi päev varem teada saanud siis isegi oleks läinud agajah... täna olen kodus,lebo,vaatan filmi, söön jms. Homme lähen jansa maale. suvi saab kohe läbi ja see on suht masendav,sest ausalt ma ei taha veel kooli minna..
Millalgi käisin Jaanikaga linnas ka. Tegime need kliendikad omale ja siis niikaua kuni neid trükiti chillisime kuskil universaali? poes vist ringi. Nooo minge pekki lihtsalt , seal olid dream catcher'id. Erinevad suurused ja värgid. Ma ei tea miks ma ei ostnud endale ühte, need on nagu ülichillidjanunnud :D siis tegime veel linnas Terje ja Kerxiga vessut ja siis ma chillisin nats Allani ja Taaviga.
Ma nii loodan, et seda vihma ROHKEM ei saja:D mul suht kõrini sellest juba. eile õhtul/ öösel ,täna noo miks vaja? Panin tähele, et mu postitused on eriti '' põnevaks '' muutunud viimasel ajal aga no mul pole tõesti aega/viitsimist siia kirjutada pikalt ja laialt mis ma tegin,kus,kellega jms. ja siis kuna ma iga päev ei blogi siis läheb meelest,mis sellel või tollel päeval tegin ja nii ta lähebki .

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar