CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

30. august 2011

üle mõeldud mõttest otsin vastuseid ideid

Eile päeval panin kodus ikka mõnuga tühja, magasin 12ni vist ja siis edasi sõin ja magasin veel ja vaatasin telekat jms. Õhtul mingaeg siis liikusin mummi poole koos Olli, Clausi ja Tarmoga. Seal saime natuke tiksuda, rahvas oli enam-vähem norm. Olli ja Clausiga mängisime päris põnevaid mänge jms. Siis mingi aeg otsustas Hr. Rait , et võiks nats huiata ja mind keerutada ja ma ei tea mida veel teha. ja siis sain korraliku paugu küünarnukiga vastu hambaid, huul seest nats katki ( ikka veel valutab ) . Olin suht solv jms. Mingiaeg hellasid mummi naabrid, et äkki saaks vaikust , arusaadav siiski oli esmaspäev ja tööinimesed tahavad magada :D meie tüdrukutega liikusime edasi Terje poole, kus olid Miku, Kurg, Kerx, Matu , Andre, Taisto , Risto, Tammu ja keegi äkki veel ..aa Sants. seal rääkisime niisama autokoolist ja muudest asjadest, vaatasime telksut jms, ja mingiaeg liikusime Greete ja Getteriga koju. Terje poole kõndides jäi teepeale pitsapood,kust ma tahtsin burxi osta. läksin sisse tuju laes, et jee saan lõpuks ometi süüa midagi, ja siis hakkan tellima juba ja järsku üks kutt, kes ootas oma pizzat ütleb ,et vaata siin ei saa kaardiga maksta, silt oli üleval . Mina muidugi ,et mismõttes ei saa, ma ei saagi süüa? deem ma nälgin ära, ei heatöö ausalt, kõndisime Getteri ja Elisega. Kõnnime-kõnnime järsku vaatan, et mingi auto peatab kinni pohh kõndisime
edasi, vaatasin tagasi ja tundsin ära selle kuti seal autos, see oli sama tüüp,kes oli poes. Läksin siis sinna ja ta ütleb mulle '' Mul hakkas kahju sellest näljasest neiust seal poes, tahad ma viin su kesklinna ?'' ütlesin, et pole vaja ma lähen sõbranna juurde ja kohe olen kohal. Siis naeris ütles et olgu ja sõitis ära :D
Votjah. kohe-kohe ongi kool :S ounou :D


R.i.p Revo Jõgisalu

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar