CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

17. august 2011

Every hello ends with a goodbye.


kirjutasin viimati vist 5 päeva tagasi. Ega eriti midagi põnevat me vist korraldanud ei olegi. Mingil õhtul käisime väljas, pirol, metros ja siis chillisime veerikul. mõned päevad olen kodus ka olnud. tegin oma riidekapi korda, ma olen niii uhke:D:D sain nagu haigelt ruumi sinna sest ikka päris korralikult oli riideid,mis ma sealt välja tõstsin.
igastahes.
eile käisime mummi pool, linnnas, sirka juures ja lõunaka parklas. tegime mingit eriticooli teibituuningu vessut.
ma ei oska ja ei viitsi teile midagi kirjutada , sest pea on nii tühi, et siit ei tuleks nkn midagi tarka.
kolasin oma arvutis ringi ja leidsin mingeid vanemaid pilte. lisan siia ka mõned :
1. pilt - tibulinnud pisikesed rahvatantsijad
2.pilt - oma lemmiku kristoga jälle taidlemas
3. pilt - chill effu vannitoas
4. pilt - aastavahetus kunagi ammu. oli vist niinaljakas, et kuku või pikali

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar